Autóriasztó GY.I.K. – Média – Autóriasztó Szerviz Kft

Autóriasztó beszereléssel és szervizünkkel kapcsolatos – Gyakran Ismételt Kérdések


Hogyan juthatok hozzá beszerelési útmutatóhoz a riasztómhoz, ha a vásárláskor nem kaptam, vagy elveszett?

Természetesen amennyiben személyesen vagy e-mailben meg tud keresni, szívesen adunk ill. küldünk helyette. A pontos riasztó típust fontos, hogy tudjuk ilyenkor.

Érdemes-e otthon próbálkozni a riasztó beszerelésével? Mennyire bonyolult? El tudom rontani szerelés közben?

Ha nem „szakmabeli”, szinte biztos, hogy csak elrontani tudja, ugyanis a mai autók nagyon magas műszaki ismereteket igényelnek, amit csak évek alatt lehet elsajátítani.

A riasztómhoz alkatrészt, pl. távirányítót hol vásárolhatok?

Amennyiben nálunk vásárolt termékről van szó, szervizeinkben tartunk alkatrészt. Ha máshol vásárolta mi akkor is megpróbálunk segíteni, ha erre van lehetőségünk, de valószínűleg nem azonnal.

Ha lemerült a riasztóm saját akkumulátora, feltöltés vagy csere után kell-e valamit újra állítani rajta, vagy automatikusan működik?

Általában nem szükséges ilyenkor újra programozni, de lehetnek kivételek ez alól.

Hogyan lehet újra programozni, javítani a riasztót, ha kezd össze-vissza működni?

Ezt feltétlenül bízza szakszervizre, mert több kárt lehet így okozni, mint hasznot.

Lehet-e utólag bővíteni egy riasztó szolgáltatásait? Pl. utólagos sziréna, saját akku.

Igen, általában a riasztók utólag is bővíthetőek.

Honnan tudhatom meg a riasztóm pontos típusát, ha a távirányítón nincs feltüntetve? Papírokat nem kaptam hozzá, ugyanis használt autómba a korábbi tulajok egyike szerelte be.

Ha befárad valamelyik szervizünkbe, kollegáim biztosan tudnak segíteni ezen.

Ha nem vagyok biztos benne, hogy a használt autómban van-e riasztó, hogyan tesztelhetem?

A legegyszerűbb módja az, ha a zárás után kb. egy perccel megpróbál benyúlni az utastérbe letekert ablaknál, ill. ha ajtót nyit, de fontos hogy ne gyári kulccsal, hanem pl. a belső nyitó segítségével.

Hogyan csökkenthetem a riasztóm téves riasztásainak számát?

A legtöbb riasztó rendelkezik „riasztás memória”funkcióval, ami nagyban megkönnyíti a téves riasztás kiváltó okának megtalálását.

Ha, további kérdése merülne fel, akkor hívjon a lenti központi telefonszámunkon.

Gyakran ismételt kérdések – Média – Autórisztó Szerviz Kft. - 06-30-285-1545